Ωράριο λειτουργίας καταστήματος :
Δευτ. / Τετ. / Σάβ: -
Τρ. / Πε. / Παρ.: - & -


  ›  Επιστροφές -   Ακυρώσεις Παραγγελιών  

Η εταιρεία μας, στηρίζοντας το ηλεκτρονικό εμπόριο, σας δίνει τη δυνατότητα μέσω της πληρότητας των περιγραφών που αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας, όμως, να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα ακύρωσης παραγγελίας και επιστροφής των προϊόντων.

ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Τηλέφωνο Ακυρώσεων: 27340-29001, e-mail: info@hightech.com.gr
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας του χωρίς καμία επιβάρυνση, εφ’ όσον δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των εμπορευμάτων. Η δυνατότητα ακύρωσης δεν ισχύει στην περίπτωση ειδικής παραγγελίας που έχει πραγματοποιηθεί κατόπιν τηλεφωνικής ή μέσω e-mail επικοινωνίας και συνεννοήσεως.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ-ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή της παράδοσης την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κ.λπ. Επιστροφές των προϊόντων, τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της ιστοσελίδας της εταιρείας μας, προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

-Σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής προϊόντος, η οποία θα οφείλεται στην εταιρεία ή στους προμηθευτές αυτής, ο πελάτης θα έχει το δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν την εταιρεία.
-Επίσης, ο πελάτης θα έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή αυτού σύμφωνα με τα οριζόμενα στο νόμο περί προστασίας των καταναλωτών. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΌΝΤΟΣ ΠΡΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ

ΕΠΙΣΚΕΥΗ – SERVICE - ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

 

Στην περίπτωση που το προϊόν που παρέλαβε ο πελάτης παρουσιάσει κάποιο ελάττωμα, είτε από την αρχή, είτε κατά την διάρκεια της εγγύησης καλής λειτουργίας που ορίζεται από τον κατασκευαστή, έχει την δυνατότητα να επιστρέψει το προϊόν στο τεχνικό μας τμήμα για τεχνικό έλεγχο επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα πάντα με τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή. Όλα τα προϊόντα που έρχονται προς έλεγχο – επισκευή – αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύονται από τις αρχικές τους συσκευασίες.

Για την επιστροφή του προϊόντος προς επισκευή, πρέπει να συμπληρωθεί η σχετική φόρμα (RMA). Ο πελάτης θα λάβει αυτοματοποιημένο email που θα αναγράφει τον αιρθμό RMA. Πρέπει να γινει άμεση αποστολή του προϊόντος στο service μας, ώστε να γίνει άμεσα ο τεχνικός έλεγχος και η εξακρίβωση της βλάβης. Στην συνέχεια εφόσον το προϊόν είναι σε εγγύηση θα προωθηθεί άμεσα στην αντιπροσωπεία, για επισκευή ή αντικατάσταση, σύμφωνα πάντα με τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή. Μετά την επιστροφή του από τον οίκο, και τον τελικό έλεγχο από το τεχνικό μας τμήμα, θα ενημερωθεί ο τελικός πελάτης,  ώστε να ρυθμιστεί  η παραλαβή του προϊοντος από εμάς στο χώρο του πελάτη. Φυσικά, όλες οι παραπάνω υπηρεσίες εντός εγγύησης, παρέχονται  δωρεάν. Η μόνη επιβάρυνση του εκάστοτε πελάτη είναι η αποστολή του προϊόντος προς το service μας.

 

Παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα RMA εδώ.



Προς αποφυγή οποιασδήποτε ταλαιπωρίας, το κατάστημα μας συμβουλεύει τον εκάστοτε χρήστη – πελάτη μας, όπως, κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας του, ελέγχει προσεκτικά την κατάσταση των πωλούμενων προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, κλπ).

Στην περίπτωση δε που διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα, οφείλει να μην παραλάβει την παραγγελία και να επικοινωνήσει άμεσα με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, είτε τηλεφωνικώς στο 27340-29001, είτε αποστέλλοντας μας σχετικό e-mail στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση info@hightech.com.gr.

Όλες οι αποστολές προς την εταιρία μας πρέπει να γίνονται με εταιρίες ταχυμεταφοράς (courier), τις οποίες συνεργάζεται η εταιρία μας.

Συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών (Courier) ΠΟΡΤΑ- ΠΟΡΤΑ των ΕΛΤΑ.